woensdag 30 december 2015

Berkel snijmachine

NU DEKO snijmachine 8combi met inruil van u oude berkel Deko machine. Hij was de uitvinder van een snijmachine met beweegbaar onderstel, waarop zich het vlees bevond. Vind berkel snijmachine op Marktplaats. BERKEL de snijmachine onder de snijmachines.


Stroom en bedrading geheel intact en conform. Voor meer informatie kunt u altijd een e-… € 7500. Resultaat 1–van de resultaten wordt getoond. Sorteer op populariteit, Op gemiddelde waardering sorteren, Sorteer op. Type AVANTGARDE BSAMODiameter mes(mm)330.


De van gietaluminium gemaakte behuizing is rood gepoedercoat, . Robuuste snijmachine die vleeswaren en kaas soepel verwerken tot perfect gesneden plakken, dat is . Gevraagd Oude berkel snijmachine vleessnijmachine snij machine zoals te zien op de . Meer ideeën over Vintage scales, Butcher shop en March. No automatic alt text available. Wij verkopen, restaureren deze machines te Ninove. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat.


Echt genieten van het goede leven? Berkel Produktie Rotterdam B. Graaf is dealer van DEKO snijmachines. Ook voor reparatie en onderhoud kunt u bij ons terecht.


Ik zou er zou een graag in mijn . De beste tweedehands berkel snijmachine te koop resultaten. Aanbod van leden en sites zoals Ebay. Zo investeerden we in een nieuwe snijmachine en bouwden een nieuwe hal om het. De handmatige snijmachine heeft een mesdiameter van 26 . Schuinsnijder in inox uitvoering. Snijmachine of vacuümmachine aanschaf of onderhoud?


Btw bezorgen mogelijk neem contact met ons op. Een stukje kwaliteit en precisie met een vintage toets . In- en verkoop van diverse gebruikte en nieuwe onderdelen. Een innovatief design , moderne lijnen , met uitstekende prestaties , maar toch compacte afmetingen maken deze snijmachine perfect voor gebruik in bars, . Het hoge zingende gelui vooral als hij door het droge rookvlees ging. Ik werd er koud van op mijn rug, het was of er een figuurzaagje . Wat ik mij herinner uit mijn prilste jeugd zijn beelden van mijn grootmoeder, mijn moeder en mijn tantes.


Een effectieve bouwwijze is het kenmerk van deze . Zeer goede staat, bijna onverslijtbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts